Pāriet uz galveno saturu
8. PLŪSMAS KOUČI
  • Sākums
  • Koučings
  • Par mums
  • Kontakti

Klienti novērtē Initas Lūkas paveikto

26. maijs, 2014 pl. 13:36, Nav komentāru

Līga Evelone
Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja
AS Aldaris
2014. gada 12. maijā

Cienījamās dāmas un kungi,

Klientu apkalpošanas nodaļas vadītājas amats AS Aldaris ir mana pirmā pieredze vadošā amatā. Ņemot vērā personību dažādību kolektīvā un to, ka iepriekš pati biju savu esošo darbinieku vidū, esmu pateicīga savam uzņēmumam par iespēju izmantot mentora pakalpojumus. Inita Lūka bija mans mentors no 2013. gada oktobra līdz 2014. gada aprīlim. Initas atbilstību mentores lomai izvērtējām kopā ar kolēģiem no AS Aldaris Personāla un administratīvā departamenta pēc organizāciju konsultantes Andas Kalniņas-Stūrītes rekomendācijām. Galvenais noteicošais izvēles faktors bija Initas ilggadējā vadītājas pieredze AS Swedbank, kas lieliski saskanēja ar manu mērķi – iegūt vadības pieredzes bagāta profesionāļa redzējumu manu jauno pienākumu un atbildību organizēšanā.

Tikšanās reizēs ar Initu apskatījām cilvēku uzvedības stilus pēc DISC metodes, izprotot piemērotāko un efektīvāko komunikācijas veidu ar darbiniekiem. Ar koučinga sesiju palīdzību vairākkārt atrisinājām aktuālus jautājumus, nonākot pie konkrētām veicamajām darbībām un galvenajiem uzdevumiem, uz kuriem koncentrēties, lai efektīvi un produktīvi izmantotu darba laiku mērķu sasniegšanai. Koučinga sesijas bija saistītas ar maniem mērķiem un tajās tika izmantots, piemēram, līdzsvara aplis „Es kā vadītāja”, runājām arī par manu ikdienas darba organizāciju, kurs savukārt izmantojām Eizenhauera tabulu. Inita dalījās ar izzinošiem literatūras materiāliem par efektīvu pārdošanas vadītāja ikdienu un dažādām motivēšanas metodēm. Mentoringa laikā bija nepieciešamība piedalīties jaunu darbinieku atlasē, kur neatsverams bija Initas padoms, lai iegūtu konkrētu vēlamā darbinieka profilu. Šajā sešu mēnešu tikšanās periodā ar Initu atkārtoti un no dažādiem aspektiem runājām par personīgā laika plānošanu, atgriezeniskās saites sniegšanu un to nozīmīgumu ceļā uz mērķi.

Initu par kouču un mentoru es ieteiktu izvēlēties, lai iegūtu citu skatījumu uz lietām/vadītāja ikdienas aktuālajiem jautājumiem, un papildus rīkus pārliecības gūšanai, ka uzticētais atbildības līmenis un uzdevumi ir paveicami, koncentrējoties/ja koncentrējamies uz noteiktajām prioritātēm. Vislielāko atzinību varu izteikt Initai par cilvēcisko un saprotošo attieksmi visās mūsu tikšanās reizēs. Īpaši būtiski tas bija saistībā ar uzņēmuma stratēģijas maiņu, kurai drīz pēc tam sekoja arī mana tiešā vadītāja maiņa – šajās situācijās Initas profesionāli emocionālais atbalsts bija neatsverams. Inita radīja ļoti pozitīvu un pārliecinošu iespaidu, kas ļāva man justies komfortabli un uzticēties. Initas prasmīgi izmantotās zināšanas un pieredze man ļoti noderēja pirmajos mēnešos jaunā amata pienākumu sekmīgai izpildei.

Līga Evelone


Nav komentāru

Komentēt







Stāsti iedvesmai...

Koučings ir mainījis un maina daudzu cilvēku dzīves. Lūk, arī mēs esam apkopojuši dažus no stāstiem, kas izmainīja mūsu un klientu ikdienu...

11. Ar skatu uz ezeru

10. Līdzsvara aplis strādā!

9. Koučings - pārliecības atslēga prezentācijā

8. Ieskats Jevas sesijā

7. Kā Jolanta strādāja ar komandu

6. Kā Lelde realizēja savu sapni par dzīvokļa iegādi

5. Kas kopīgs kanisterapijai un koučingam?

4. Koučinga degustācija Talsos

3. Klienti novērtē Initas Lūkas paveikto.

2. 8. Plūsma darbībā - vērtīga dalība Officeday Latvia izstādē

1. Anda Leiškalne - Mana Tautas Veselības Avīze jeb sapņi, kas piepildās!

Veidots ar Mozello - labo mājas lapu ģeneratoru.